tirsdag den 23. april 2013

The day after the Blue

Hej Bloggen.
I går holdt min klasse og jeg blå mandag.
Det var egentlig ret klassisk.
Startede med brunch hos mig, videre til strøget og senere i tivoli. Jeg hyggede mig meget og fik købt noget makeup og brugt nogen gavekorts.
Idag vågnede jeg så ved 12-tiden. Har så bare tuttet lidt rundt herhjemme i dag og kommet mig over i går, eller jeg er faktisk ikke kommet mig helt. Er forfærdelig øm i benene og har ondt i halsen.
Og nusset med min missaaaaar 

Spist lækker chokolade. Lakrids B med passionfrugt, strejf af citron og chokolade. Og Lakrids A med lakrids pulver og chokolade. Det er helt klart min yndlings-"slik"

Blå mandag var jeg (selvfølgelig) på Joe & the juice, de havde denne søøøde flaske med vand, som jeg bare blev nødt til at købe. Hvad syntes i?  sød ikke? 


Jeg har også hygget mig med min lille bamse Plys, den blødeste bamse jeg har :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar