tirsdag den 3. september 2013

Budha

Hej Bloggen
Jeg ved godt det er længe siden, men nu for vi familie forøgelse. 
Og det bliver jeg nødt til at dele med jer :-D 
Vi skal nemlig have denne lille elskning om 3 uger, og han hedder som i overskriften Budha
Han er simpelthen den mest elskelige, kærlige og legesyge lille hundehvalp. 
Racen er en bomuldshund, også hedder racen en Coton de Tuléar. 
Kort om racen: 
  • De bliver mellem 15-18 år
  • De er kendt som hunden der ikke fælder, men det er ikke helt rigtigt. De fælder ligeså meget som et menneske gør, de taber bare ikke pelsen på gulvet, og rundt omkring som vi kender det. De døde hår blive siddende i pelsen og derfor kræver cotonen en del pelspleje. 
  • De vejer mellem 4-9 kg
  • De er selskabshunde og behøver ikke den helt store motion
  • De elsker at lege og være sammen med den familie og man kan have dem med over det hele
det er simpelthen mit største ønske der er gået i opfyldelse, siden jeg vidste der var noget der hed hund, har jeg elsket at lege og gå ture med mig. Jeg havde engang en anden hund, en sankt bernardshund. Det er en meget stor hund, den døde så desværre....

Men jeg glæder mig som en sindssyg til at tilbringe de næste mange år med Budha, og lære ham en masse sjove og flotte tricks. Han kommer nok ikke udenom at blive vist lidt frem på bloggen. 

Kisses B


Ingen kommentarer:

Send en kommentar