lørdag den 9. februar 2013

Godaften bloggen
Idag var jeg ude og købe konfi-dress, waaoo, der var mange flotte!
Først tog min mor og jeg til Marie D'ete Couture.


Der fandt jeg 2 kjoler, fik hængt den ene til side. og så kørte min mor og jeg videre til kbh med Lilly i tankerne. Vi kørte så forbi Miss Nicolai og kunne ikke dy os for de flotte kjoler i vinduet. VI gik derind og der var gang i den, hold da op hvor var der også mange kjoler! (Miss Nicolai kan helt klart anbefales)
Jeg fandt så drømme kjolen, som jeg laver en lille Sneak Peak af et par uger før min konfirmation.
Min mor og jeg kørte derefter til Frederikbjergcenteret og spiste frokost og shoppede rundt.
Her er nogle billeder fra dagen.


Menu kortet på Cafe Piccolo, fik lyst til Nachos. 




New in yooo
Bukser med print fra Saint Tropez, sat ned til 120,- fra 399,-  (godt køb syntes jeg selv) 


Efter en lang dag sluttede jeg af med at rydde mine store tøjbunker op og spise lækker Sushi. 

Kys møs herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar